hell yeah!

Daisypath Friendship tickers
"Don't expect more and don't expect less. Expect it will come out with something else"

" I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day, and I believe in miracles "
- Audrey Hepburn

Monday

" Aku "

Dibesarkan dengan aku.. aku kata ganti nama yang sangat popular dikalangan generasi sukahati or slumber.. bagi sesetengah mereka aku kata ganti nama yang kurang sopan, agak kasar..


 Tapi bagi aku, aku adalah kata ganti nama yang bersifat friendly.. dah nama un bersifat friendly so wajar digunakan kepada kawan2 sahaja.. dengan cigu2, lctrer2 crporate people and org tersayang and yang tersangat special sperti boyplen and gelplen janganlh plak.. nnti diangap biadab or xrespect.. 


Tapi itu xbermakna saya tidak menyanyangi rakan2 saya, owh sangat sayang k..

" they everywhere at any time "

Cuma kalau duk ber saya-awak or I-you rasa cam terkongkong skit.. rasa cam percakapan xbebas and like something wrong.. siapa yang xpernah memaki kawan dia tanpa niat with no hard feeling, angkat tangan?  
comfirm pernah jew kan.. so, kalau dah boleyh memaki and anggap itu tidak biadab sebb ia tanpa niat or saja bergurau2 then why aku dianggap biadab? sbb dengan niat?


Kadang2 kita tahu jawapanyer tapi kita sengaja membuat persoaalan darinye.. mungkin sebab kita ingin tahu lebih mendalam, pastikan jawapan kita benar atau kita sengaja bermain dengan minda sendiri... percayalah we know the answer.. and the answer is... 


ANYTHING


Persoaalan kepada tajuk yang subjektif? 
Hell yeah anything can be the answer.. 

-ImperfectStoryTeller-